تبلیغات انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد با راه اندازی سالن‌های تفریحی مختلط و مسابقات رقص

العربیه نوشته است: «تیم احمدی نژاد، مشایی، راه انداری تعدادی سایت و مجله را در برنامه خود دارد که نام اکثر آنها، پیشوند یا پسوند بهار دارد. «بهاریون»، «بهاران»، «کافه بهار»، «بهاریه» و «بهارستان» از جمله این رسانه‌ها است. برای کادر آنها هم اقدام به جذب شماری از روزنامه نگاران اصلاح طلب کرده که به خاطر تعطیل شدن رسانه هایشان یا وضعیت بد اقتصادی، به فعالیت در رسانه های تیم احمدی نژاد- مشایی راضی شده اند.
این تیم همچنین در مناطق مختلف قصد دارد رسانه‌هایی راه‌اندازی کند که نام آنها را متناسب با منطقه فعالیت بر می‌گزیند از جمه خزر و خلیج فارس. راه اندازی سالن‌های ورزشی-تفریحی مختلط میان دختران و پسران، از جمله اقدامات دیگر تیم انتخاباتی دولت است. این سالن‌ها با عنوان «طرح بهاری» راه‌اندازی می‌شوند. در شماری از مناطق تهران و دیگر شهرهای ایران، سالن‌هایی برای بازی‌های بولینگ و بیلیارد مجهز شده که قرار است دختران و پسران به صورت هم‌زمان اجازه حضور در آنها و بازی کردن را داشته باشند.» این در حالی است که طی سال های گذشته، یک سالن بیلیارد ویژه بانوان نیز وجود نداشت.

«حجاب اختیاری» یکی از شعارهای تیم انتخاباتی مشایی است: «از این رو در سالن‌های یاد شده می‌توان حجاب اختیاری را مشاهده کرد. در این سالن‌ها دخترها به جای استفاده از شال و روسری می‌توانند از کلاه استفاده کنند و به جای مانتو، لباس راحت ورزشی به تن کنند.»
این وب‌سایت در پایان هم نوشته است که دادن وام های بلاعوض یا وام هایی با اقساط کم، از جمله دیگر برنامه های تیم انتخاباتی احمدی نژاد- مشایی است. به طور مثال اگر کسی برای حمید بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد نامه بنویسد، می تواند وام تا سقف ۵ میلیون تومان و بازپرداخت ماهی ۵۰ هزار تومان دریافت کند. اما اگر بتواند احمدی نژاد را به طور حضوری ببیند و از او وام بخواهد،۳ میلیون تومان بلاعوض دریافت می کند.
محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس در گفتگو با وب‌سایت مشرق گفته است که آقای مشایی پیشتر اعلام کرده که تیم دولت قصد دارند ۲۰ سال بر سر قدرت بمانند.

به‌نوشته‌ی این سایت باهنر در این خصوص گفته است: «سال دوم دولت دهم بود که آقای مشایی در مقاله‌ای نوشتند ما اگر بخواهیم مملکت را درست کنیم به ۲۰ سال وقت نیاز داریم و خودش به این ابهام که رئیس جمهور نمی‌تواند بیش از  هشت سال فعالیت کند پاسخ داده بود که ما از اول شروع چشم انداز ۲۰ساله شروع کردیم و باید تا پایان چشم انداز در سال ۱۴۰۴ باشیم و بر همین مبنا پیشنهاد کرده بود که یک هشت سال آقای احمدی نژاد کار کند، یک ۴سال تنفس باشد و در این مدت شخصی که دولتی و هماهنگ با ما باشد روی کار بیاید و بعد یک ۸سال دیگر که این قاعدتا همان پروژه پوتین- مدودف را تداعی می‌کند که کسی بیاید که محلل باشد و سیاست‌های دولت نهم و دهم را قبول داشته باشد و کارها را ادامه دهد تا پس از چهار سال دوباره احمدی نژاد رییس جمهور شود.»



نظرات