سرطان پستان، سوژه عکسهای هنری

بیشتر بیماران سرطانی گمان می کنند که یک جنگ تمام عیار علیه شون شروع شده و یک هولوکاستی در راهه که در نهایت منجر به نابودی میشه، اما خیلیها هم هستند که جور دیگه ای به بیماری که بهش مبتلا شدن نگاه میکنند، این اتفاقیه که برای خود من افتاده، گذشته از سختیها و دردهای سرطان، گذشته از عوارض دردآور شیمی درمانی که بعضیهاش هنوز به طور کامل از بین نرفته، خود سرطان تجربه بسیار با ارزشی برای من بوده، تجربه ای متفاوت که نگاه منو به زندگی و دنیای اطرافم عوض کرده، واقعیت اینه که سرطان برای من دوست خوبیه که به وجودش عادت کردم و زندگی مسالمت آمیزی رو باهاش شروع کردم، دوستی که دست منو میگیره و تاریکیهای زندگی رو به من نشون میده و من قدر روزنه های روشنائی زندگیمو بیشتر میدونم...
اگه کسی بتونه بدون ابتلا به بیماری به درک این موقعیت برسه، به نظر من شاهکار کرده و قطعا زندگی برای خودش و اطرافیانش خیلی زیباتر میشه.
 شاید با دیدن گزارش عکاس معروف (
دیوید جی، عکاس مد) در مورد سرطان پستان بتونید به درک نسبی نسبت به بیماری سرطان برسید و باعث بشه که قدر داشته هاتون رو بدونید...سرطان پستان ، سوژه عکسهای هنری
http://ir.voanews.com/media/video/1554622.html


نظرات